شستشوی فرش ماشینی
شستشوی فرش ماشینی

از جمله خدمات قالیشویی قصرطلایی میتوان به “شستشوی فرش ماشینی” اشاره کرد. در شستشوی فرش های ماشینی به دلیل مشکلاتی زیر باید با دقت و احتیاط اقدام شستشو این فرش کرد:

  • کیست افتادن و شکستگی فرش
  • زرد شدن فرش و ریشه
  • زبر شدن و زمختی فرش
  • پوسیدگی فرش و …

ما در کارخانه قالیشویی قصرطلایی با سالها تجربه و با به خدمت گرفتن افراد کارآمد و حرفه ای توانسته ایم تا به امروز فرش های ماشینی را با بهترین کیفیت شستشو و به مشتریان خود تحویل دهیم. ما با استفاده از بهترین مواد شوینده و استفاده از دستگاه های مدرن جهت قالی شویی فرش ماشینی، بدون آسیب به فرش و حفظ رنگ و کیفیت، فرش را شسته و در کوتاه ترین زمان به مشتری تحویل دهیم.

درحال حاضر قالیشویی قصرطلایی خدمات خود را در غرب تهران ارائه می دهد و برای همشریان شرق، شمال و مرکز تهران خدمات ارائه داده نمی شود.

جهت درخواست سرویس و مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن های ما 021440848350214451503102144704985 تماس حاصل فرمایید. برایرزرو آنلاین خدمات میتوانید از طریق این صفحه اقدام کنید: رزرو آنلاین .

شستشوی فرش ماشینی
شستشوی فرش ماشینی

از آنجایی که در خانه های هر ایرانی فرش ها جز لوازمی است که همیشه مورد استفاده قرار می گیرد بیش از هر چیز دیگری در معرض آلودگی قرار می گیرند در نتیجه پاکیزگی و تمیزی فرش ، مخصوصا برای خانواده هایی که بچه کوچک دارند و کودکان دائما در حال بازی کردن بر روی فرش هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرش های کثیف باعث مریض شدن کودکان می شود. شستن هر ساله فرش ها برای حفظ سلامتی و افزایش دوام فرش ها ضروری می باشد.

با توجه به اینکه فرش جز کالاهای لوکس هر منزلی محسوب می شود و هزینه زیادی بابت خرید آن صرف می شود. شستشوی فرش های ماشینی از اهمیت بالایی برخوردار است چون نحوه درست شستن فرش بر کیفیت و دوام آن تاثیر گذار است.

انتخاب یک شرکت معتبر قالیشویی برای شستن فرش های گران قیمت و با ارزش ماشینی بهترین راه حل  می باشد. قالی شویی قصر طلایی به عنوان یک قالیشویی نامی و برتر در زمینه شستشوی انواع فرش ها آماده خدمات رسانی به تمامی مشتریان عزیز می باشد. این شرکت با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و مواد شوینده استاندارد تمامی مراحل شستن فرش های ماشینی را با بهترین کیفیت انجام می دهند.

اهمیت جنس فرش درنوع شستشو


فرش های ماشینی از نظر جنس و الیاف به کار رفته در آن ها دارای تقسیم بندی های مختلفی می باشد. اکثر فرش های از جنس اکریلیک ، پلی استر ، پشمی و یا کرک هستند.

فرش های ماشینی با توجه به موادی که در بافت آن ها به کار رفته است انواع مختلفی دارند و روش شستشو برای هر فرش بسته به جنس مواد به کار رفته در تار و پود آن متفاوت می باشد.

کارخانه قالیشویی قصر طلایی متخصص در زمینه شستشوی انواع فرش های ماشینی می باشد که با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های شستشو کار شستن فرش های ماشینی با هر نوع جنسی را به خوبی انجام می دهد.

بهترین مواد شوینده برای فرش های ماشینی

یکی از نکات مهمی که در شستن فرش های ماشینی باید توجه ویژه ای به آن کرد ، استفاده از مواد شوینده متناسب با جنس فرش می باشد. با توجه به اینکه فرش های ماشینی گران قیمت می باشند باید به این مسئله  دقت زیادی کرد.

از مواردی که در قالیشویی قصر طلایی توجه خاصی به آن می شود می توان به انتخاب مواد شوینده متناسب با جنس فرش نام برد. مواد شستشو دهنده ای  که برای شستن فرش های ماشینی به کار می برند ضمن خاصیت لکه بری قوی به بافت و الیاف فرش هیچ آسیبی نمی رساند و از رنگ پریدگی فرش جلوگیری می کند. این شوینده ها دارای بو و رایحه خوبی می باشند و خاصیت نرم کنندگی بالایی دارند به طوری که بعد از شستشو وقتی در منزل پهن می کنید از شستن فرش های خود بسیار راضی می باشید.

نحوه شستن فرش های ماشینی در قالیشویی قصر طلایی

شستن فرش های ماشینی در قالیشویی قصر طلایی با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های مخصوص شستشوی فرش های ماشینی انجام می شود. روند کار شستشو این گونه است که ابتدا گرد و خاک موجود در تار پود فرش گرفته می شود و بعد از آن مرحله خیساندن در آب انجام می شود. بعد از خیساندن کامل فرش آن ها را در دستگاه های مخصوص برای شستن قرار می دهند و برنامه شستشوی متناسب با نوع و جنس قالی را به دستگاه می دهند و در مرحله بعد با آب فراوان آبکشی می کنند تا هیچ اثری از مواد شوینده بر روی فرش باقی نماند.

خشک کردن فرش های ماشینی

بعد از گذراندن مرحله شستشو توسط دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی قصر طلایی نوبت به خشک کردن فرش ها می رسد. خشک کردن فرش به جنس و اندازه فرش ها بستگی دارد.

خشک کردن فرش های یک پروسه بسیار مهم در امر شستشوی فرش می باشد  در صورت طولانی شدن روند خشک کردن امکان آسیب به بافت فرش وجود دارد. اگر فرش به طور کامل خشک نشود و نم داشته باشد باعث ایجاد بوی نامطبوع در فرش می شود.

برای خشک کردن فرش در بعضی از قالیشویی ها از روش های طبیعی و پهن کردن در آفتاب کمک می گیرند که اثرات  نا مطلوبی را بر فرش های گران قیمت باقی می گذارد و مدت زمان خشک شدن فرش های ماشینی بسیار طولانی می شود. اما در قالیشویی قصر طلایی با کمک دستگاه های مخصوص خشک کن روند خشک کردن فرش های ماشینی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می شود.

برای استفاده از خدمات قالیشویی قصر طلایی برای شستن فرش های ماشینی ، می توانید درخواست خدمات را از طریق سایت به صورت آنلاین ثبت کنید و یا اینکه با شماره های 02144704985 ، 02144733607 و 09193011226 تماس حاصل فرمایید.   

سوالات متداول  

+قالیشویی قصرطلایی برای شستشوی فرش ماشینی از چه موادی استفاده می کند؟

_کارخانه قالی شویی قصر طلایی با توجه به نوع فرش ، مواد شوینده برای شستشوی فرش را انتخاب می کند تا بهترین کیفیت را بعداز شستشو فرش شما داشته باشد . تمامی مواد شوینده قصرطلایی از بهترین مواد خارجی می باشند.

+آیا قالیشویی با مجوز رسمی فعالیت می کند ؟

_بله ، ما دارای مجوز رسمی از اتحادیه صنف قالیشویی تهران می باشیم و بیش از 10 سال سابقه در این حوزه را داریم . باعث افتخار می باشد که شما از خدمات شستشوی فرش و قالی و همچنین مبل شویی ما استفاده کنید.

+قیمت شستشوی فرش ماشینی چنده ؟

_همانطور که میدانید ما در قالیشویی قصرطلایی با مجوز رسمی فعالیت می کنیم و تمامی تعرفه های خود را زیر نظر اتحادیه ارائه میدهیم برای دریافت قیمت قالیشویی فرش ماشینی خود با ما تماس بگیرید.
شماره تلفن های ما با کد 021= 44704985 44733607 همراه = 09193011226

+آیا امکان تغییر در تحویل وجود دارد ؟

_ما همیشه سعی می کنیم در زمانی که به مشتری قول میدهیم فرش را تحویل دهیم و تا به این لحظه همین طور بوده هست ، اما اتفاق هیچ وقت خبر نمی کند امکان دارد یکی یا دو روزی تاخیر داشته باشیم