قالیشویی غرب تهران

قالیشویی قصر طلایی

کارخانه قالیشویی قصرطلایی با سالها سابقه در حوزه شستشوی انواع فرش های دستبافت و ابریشم در منطقه غرب تهران خدمات نیز ارائه می دهد .

خدمات قالیشویی در غرب تهران

کارخانه قالیشویی قصرطلایی در غرب تهران

اگر شما جزو افرادی هستید که در غرب تهران ساکن هستید و به دنبال یک کارخانه قالیشویی خوب با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می گردید کارخانه ما در خدمت شماست . خدماتی که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته ای پرزگیری و پرداخت ، ریشه بافی ، رنگ برداری و لکه گیری ، ریشه دستبافت دو گرده ، ریشه ماشین و دوگره ، بافت و مرمت ، ریشه ماشینی روی فرش دستی ، خشک کن و اتوکشی ، متقال دوزی شستشو و آبکشی ریشه دستبافت و گلیم دار ، بازسازی و مرمت ، رفع سوختگی.

قالیشویی معتبر در غرب تهران

کارخانه ما با استفاده از افرادی متخصص و با تجربه تمامی فرش و قالی های ما را با مواد شوینده خارجی به بهترین شکل شستشو می کنند مانند روز اول به شما تحویل می دهند. هزینه و تعرفه های ما زیر نظر اتحادیه مربوطه محاسبه می شود و بهترین قیمت را ما به شما خواهیم داد.

بد قولی ممنوع

مبل شویی در غرب تهران

از دیگر خدماتی که برای غرب تهران در نظر گرفته این مبل شویی در منزل می باشد که قالیشویی قصرطلایی یک تیم متخصص برای این کار دارد و درصورت نیاز به محل ارسال می کند . افرادی که برای شستشوی مبل ارسال می شوند کاملا آموزش دیده می باشند و با انواع مبل های آشنایی کامل دارند تا بهترین مواد را برای خشک شویی آن استفاده کند و نگرانی بابت این موضوع نداشه باشید.

از آنجا که دفتر ما در غرب تهران می باشد ارائه خدمات در این منطقه در سریع ترین زمان ممکن انجام میشود. پس اگر عجله ای دارید و می خواهید قالی ، فرش و موکت خود را به یک قالیشویی خوب بسپارید و خوب آن را بشویند و در مدت مناسب تحویل دهند کارخانه قالیشویی قصر طلایی در خدمت شماست .


شماره تماس های قالیشویی قصرطلایی

44716535

44704985

44515031

44084835

جهت رزرو انلاین برای دریافت خدمات ما میتوانید از طریق این صفحه اقدام کنید: رزرو آنلاین


آقا قصرطلایی قالیشویی مجاز می باشد؟

بله، قالیشویی قصرطلایی با بیش از نیم قرن سابقه درخشان و با مجوز رسمی از اتحادیه رسمی از صنف قالیشویان تهران خدمات را بصورت شبانه روزی ارائه میدهد. جهت مشاهده مجوز به صفحه درباره ما مراجعه نمایید.

آیا خدمات ترمیم پارگی و رفع سوختگی فرش را انجام میدهد؟

بله، ما در کارخانه قالیشویی قصرطلایی خدمات ترمیم و احیای فرش ماشینی، دستبافت و دیگر فرش ها را انجام میدهیم. برای مشاهده خدمات ما کلیک کنید.

آیا خدمات مبل شویی در منزل هم دارید ؟

بله ، در صورتی که از خدمات مبل شویی در منزل در غرب تهران می خواهید استفاده کنید بهتر هست با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید و درخواست مبل شویی در غرب تهران کنید.

شماره تلفن قالیشویی قصرطلایی چند ؟

شماره تلفن های ما به صورت شبانه روزی در خدمات رسانی به شما آماده می باشند
44704985
44733607
44716535
09193011226 پیشنهادات و انتقادات

چند روز طول می کشد قالی رو تحویل بدید ؟

قالیشویی قصرطلایی در کوتاه ترین زمان قالی های شما را شستشو و تحویل می دهد. 48 ساعت الی 72 ساعت شستشوی قالی ها طول می کشد.

3 دیدگاه برای “قالیشویی غرب تهران

  1. حمیرا قلی پور گفته:

    نزدیک به ۱۰ ساله که شستشوی فرش های ما عهده قالیشویی قصر طلایی هست همیشه بهترین بودید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *