قالیشویی در منطقه 22

قالیشویی قصر طلایی

قالیشویی منطقه 22 با بهترین کیفیت و دستگاه های تمام اتوماتیک به همراه ترمیم و ارائه خدمات لکه بری

کارخانه قالیشویی قصرطلایی با بیش از یک دهه سابقه درخشان در شستشوی انواع قالی و فرش در منطقه 22 جزو بهترین قالیشویی ها می باشد. شسشتوی فرش ها قدمتی بسیار دارد این امر حدود 40 سال پیش مردم برای شستشوی قالی های خود آنها را به نزدیکی های چشمه های آب می بردند و فرش شویی می کردن حال با گذشت زمان و پیشرفت بیشتر صنعت ها ، صنعت فرش شویی هم تغییر کردن و کارخانه های زیادی برای این امر به وجود آمدند. شما می توانید با یک تماس در کوتاه ترین زمان و با پرداخت هزینه ای مناسب بدون کوچک ترین مشکلی قالیشویی خود را کاملا تمیز و درصورت هرگونه مشکل آن را با قالیشویی در میان گذاشته تا قالیشویی آن را رفع کند.

خدمات قالیشویی در غرب تهران منطقه 22

شهرک گلستان که با نام قدیمی شهرک راه آهن بیشتر شناخته شده است یکی از محلات منطقه 22 تهران می باشد که درضلع شمال غربی پایتخت واقع شده است. از غرب به میدان ساحل و دریاچه چیتگر(دریاچه شهدای خلیج فارس) – از شرق به بزرگراه آزادگان شمال – از شمال به بزرگراه همت غرب و از جنوب به پارک جنگلی چیتگر محصور شده است.بلوار امیرکبیر اصلی‌ترین خیابان شهرک است که بیشتر دارای کاربری تجاری-اداری می‌باشد. بلوارهای کوهک و هوانیروز و گلها، کاج و هاشم‌زاده و اقاقیا خیابان‌های اصلی و یاس، بنفشه، سروستان، قائم و… خیابان‌های فرعی شهرک می‌باشند.


شماره تماس قالیشویی قصرطلایی

44716535

44704985

44515031

44084835

جهت رزرو انلاین برای دریافت خدمات ما میتوانید از طریق این صفحه اقدام کنید: رزرو آنلاین


قالیشویی قصرطلایی یکی از با تجربه ترین و بهترین قالیشویی درغرب تهران محدوده شهرک گلستان تهران ( شهرک راه آهن سابق) می باشد که با تکیه بر بیش از 15 سال سابقه درخشان،خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی(ترک،دستبافتگونه ،طرح ابریشم ، فانتزی ریزماهی و…) وانواع فرش های دستبافت (لاکی ، کرم کاشان و..)وفرش های ابریشم را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.اگر شما ساکن غرب تهران هستید و به دنبال یک قالیشویی مطمئن و دارای مجوز می گردید قالیشویی قصرطلایی با بیش از 15 سال سابقه و تجربه و دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی تهران به شماره 216 آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.جهت تماس با ما با این شماره تماس بگیرید: 44716535-44733607-44704985 برای آشنایی بیشتربا خدمات ما ادامه مطلب را تا انتها بخوانید.

قالیشویی قصر شیرین
قالیشویی قصر شیرین

مراحل انجام قالیشویی قصرطلایی

۱ – انتخاب یک قالیشویی مناسب
مواردی که ما را از سایر قالیشویی ها متمایز می کند داشتن پروانه کسب الکترونیکی از اتحادیه قالیشویی تهران  می باشد .

۲ – نحوه تماس و ثبت سفارش
سفارش از طریق تماس با ما و وبسایت ما انجام می گیرد . با سفارش از طریق وبسایت می توانید از تخفیف ۱۰ درصدی ما استفاده کنید .

۳ – جمع آوری فرش
جمع آوری فرش ها باید با دقت خاصی انجام شود تا کوچک ترین آسیبی به آن ها وارد نشود .

۴ – شست و شوی فرش
شست و شوی فرش ها با بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها انجام می شود و پس از شست و شو توسط کارشناسان ما نیز بررسی خواهد شد .

۵ – انتقال فرش به منزل شما
پس از هماهنگی های لازم ، همکاران ما فرش ها را به شما تحویل می دهند و در صورت رضایت نسبت به پرداخت هزینه اقدام می کنید . اگر سرویس VIP را انتخاب کنید تیم ما فرش های شما را پهن خواهد کرد .خدمات قالیشویی در منطقه 22

کارخانه قالیشویی قصرطلایی برای جلب رضایت مشتریان ارائه بهترین خدمات در حوزه خود خدمات بسیاری برای شستشوی فرش ارائه می دهد که می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • ترمیم ریشه و شیرازه
  • رنگبرداری و لکه برداری
  • پرداخت و موگیری
  • شستشوی فرش دستبافت
  • شستشوی فرش ماشینی
  • رفوگری و ترمیم فرش

بهترین قالیشویی تهران

قالیشویی قصرطلایی  به‌عنوان بهترین کارخانه قالیشویی در تهران با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی، خارجی، تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی و ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین‌هاست که فرش را بدون واسطه توسط ماشین‌آلات تمام خودکار و استفاده از مواد نانو و بهترین شوینده‌ها می شوید. همیشه به‌عنوان یکی از قالیشویی‌های خوب در تهران معروف بوده‌ایم چراکه توانسته‌ایم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم و همواره کسب رضایت این عزیزان از برترین اهدافمان بوده‌است. کلیه خدمات شستشو را می‌توانید در تمامی محدوده‌ها و مناطق تهران از شمال،جنوب،شرق،مرکز، غرب و حومه بدون هیچ محدودیتی در سریع‌ترین زمان ممکن از ما دریافت نمایید.
ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها می‌باشد.

قیمت فرش شویی در منطقه 22

کارخانه قالیشویی قصرطلایی به مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی تهران تمامی تعرفه های و قیمت قالیشویی خود را زیر نظر اتحادیه قالیشویی محاسبه کرده و به شما ارائه می دهد. قیمتی که ما به شما ارائه خواهیم داد در مقابل خدمات که دریافت خواهید کرد بهترین قیمت خواهد بود. قالیشویی های زیادی در سطح تهران فعالیت می کنن اما پیدا کردن بهترین آنها کار آسانی نمی باشد . قالیشویی های وجود دارند که هیچ قیمتی به شما ارائه نمی دهند تا آخرین لحظه ولی قالیشویی ما قیمتی که در اولین تماس به شما عزیزان ارائه می دهد تا آخرین مرحله قیمت ثابت بوده و هیچ تغییر نمی کند.

چگونه خدمات از قالیشویی قصرطلایی دریافت کنم ؟

دریافت خدمات از قالیشویی بسیار آسان می باشد و شما می توانید با یکی از شماره تلفن های در هر زمان تماس حاصل فرمایید و اقدام به دریافت خدمات کنید. وقتی شما با ما تماس می گیرید ما یک تیم مشاوره دهنده در اختیار شما قرار می دهیم تا شما را به خدمات آشنا و در ادامه قمیت قالیشویی شما محاسبه و ارائه داده بشود تا در صورت توافق طرفین یک زمان دقیق از سوی شما برای دریافت قالی ها تعیین شود تا ما تیم دریافت قالی های خود را در زمان مشخص شده به محل ارسال کنیم.

شماره تلفن های قالیشویی ما

شمال تهران: 22374295

غرب تهران: 44716535

شرق تهران: 88279103

2 دیدگاه برای “قالیشویی در منطقه 22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *